Udehold og COVID-19
ALLE 1. div., 2.div. samt SVBK kampe er Suspenderet fra 26. okt. til og med 13. dec.

Ungdomsvolley kan fortsætte uden ændringer.

COVID-19 kontaktperson

Klubbens COVID-19 kontaktperson er August Jelert. Såfremt der er nogen spørgsmål omkring nedenstående information, bedes I kontakt ham på info@gentoftevolley.dk.

For ALLE SENIOR udehold [Kun VolleyLiga i øjeblikket]

Her er information til hold der spiller i VolleyLigaen, 1. division, 2. division eller SVBK-regi.


Når I ankommer bedes I blive udenfor hallen (dvs. i forhallen) såfremt der er anden kamp i gang ELLER sætte jer som tilskuere (med afstand imellem). 


MUNDBIND skal bæres når I går ind i hal komplekset.


Vi har sørget for at I kan føle jer helt trygge når I kommer på besøg i Volley Arenaen Kildeskovshallen for at spille kamp:

Tiltag

  • Vi har indkøbt håndsprit som begge hold kan benytte sig frit af. 
  • Vi har sprayflasker med sprit til desinfektion af bænke ved sideskifte. Én til hvert hold.
  • Vi har klude til at tørre bænke osv. af med.
  • I bedes selv medbringe håndklæde til aftørring af bane.
  • Vi har sprit til bolde, der sprittes af mellem hvert sæt.
  • Der er separeret ind- og udgang. 

Tilskuere

  • Vi har 240 tilskuerpladser. Såfremt i medbringer tilskuere skal disse sidde med ét sæde i mellem hver tilskuer og SIDDE ned hele kampen, og kun rejse sig når det er yderst nødvendigt.
  • Når kampen er færdigspillet bedes de forlade arenaen omgående, og ikke blive hængende i hallen.


Omklædning**

  • Hold fra Københavnsområdet bedes komme omklædt, og tage hjem og gå i bad efter kamp.
  • Hold uden for Københavnsområdet har to muligheder:
    • Fælles omklædning kan benyttes, men ikke af for mange spillere af gangen, da denne er fælles for hele hal komplekset.
    • Såfremt et helt hold ønsker at gå i bad, kan omklædningsrum bookes via halvagt-kildeskovshallen@gentofte.dk. Her kan der bookes omklædningsrum til 12 personer ad gangen. Man skriver blot I hvilket tidsrum man vil booke omklædningsrummet i. Såfremt omklædning bookes skal info@gentoftevolley.dk sættes CC på mailen til halvagten. Hvis der er problemer med at booke, bedes I kontakte klubbens COVID-19 ansvarlige August Jelert på info@gentoftevolley.dk
    • Klubben ser dog gerne at flest mulige hold vælger at klæde om og gå i bad hjemme for at minimere smitterisikoen.

Online roster

  • Vi opfordre jer til at bruge Volleyball Danmarks online roster system såfremt i spiller i 1. eller 2. division. På den måde undgår vi eventuel smitteoverførsel ved brug af fysisk holdseddel og dermed tætterer kontakt. Link til vejledningen til brug af online roster findes her: http://volleyball.dk/images/vo...

** Særlige retningslinjer for VolleyLiga hold som kan ses til højre. VolleyLiga hold skal IKKE selv booke omklædning ved halvagten, dette gør Gentofte Volley.

Særligt for Hold i VolleyLigaen og Dommere i VolleyLigaen

Udover teksten til venstre omkring seniorhold (som stadig gælder for Ligahold selvom der står suspenderet) gælder følgende i forbindelse med VolleyLiga kampe (læg især mærke til kommentar omkring omklædning):


Omklædning:

  • Der er booket separat omklædningsrum til alle Ligahold der kommer på besøg i Kildeskovshallen. Derfor er en booking ikke behøvet som for divisionshold.

Tiltag:

  • Der vil være speaker til kampen som informerer om COVID-19 tiltag således publikum er informeret under hele kampen.
  • Der vil være opsat ekstra håndsprit til tilskuere!
  • Der vil være en toilet ansvarlig der sikre at toiletforholdene er i orden og lever op til COVID-19 standarder.
  • ALLE hold bruger Online-roster hvilket er med til at mindske smitteoverførsel ved brug af fysisk holdseddel.
  • Vi har rigeligt med sprit, det eneste I skal medbringe er eget håndklæde til at tørre gulvet med.

Mundbind

  • I bedes bære mundbind fra I kommer ind i hallen, til I enten sidder på tilskuerpladserne eller er i jeres eget omklædningsrum. Når I går fra omklædningen til hallen skal I IGEN have mundbind på. Mundbindet kan fjernes når spillerne går i gang med at varme op.

Dommere

  • Der er booket separate omklædningsrum til dommerne.
  • Dommere skal bære mundbind fra de går ind i hallen til de enten sidder på tilskuerpladserne eller er i deres egen omklædning. Når de har klædt om og går ind i hallen, bedes dommerne beholde mundbindet på indtil den officielle procedure begynder. 
  • Dommerne bestemmer derefter selv om de ønsker at bære mundbind indtil kampen begynde (anbefalet af klubben for både dommernes og spillernes sikkerhed).
For UNGDOMSHOLD

Her er information til Ungdomshold der kommer på besøg i enten Kildeskovshallen eller Gentoftehallen.


Når I ankommer bedes I blive udenfor hallen såfremt der er anden kamp/aktivitet i gang ELLER sætte jer som tilskuere (med afstand imellem). 

Vi har sørget for at I kan føle jer helt trygge når I kommer på besøg:

Tiltag

  • Vi har indkøbt håndsprit som begge hold kan benytte sig frit af. 
  • I bedes selv medbringe håndklæde til aftørring af bane.
  • I bedes selv medbringe sprit til aftørring af bænke (og klud)
  • Der er separeret ind- og udgang ved Kildeskovshallen, mens der ved Gentoftehallen er to ind- og udgange

Tilskuere

  • Gentofte kommune er underlagt at der IKKE må være forældre i hallen. Dette gælder også forældre som er tilskuere! Dvs. vi ikke tillader tilskuere til vores ungdomskampe. Forældre (og andre tilskuere) vil blive bedt om at forlade hallen af stævneansvarlige.
  • Afhentning foregår således udenfor hallen. Forældre bedes BLIVE UDENFOR og vente på spillerne.

Omklædning & toilet

  • Alle ungdomshold klæder om hjemmefra og tager hjem og går i bad. Ingen brug af omklædningsrum i hallerne.
  • Toiletter anvendes i hallerne. I Kildeskovshallen er der mulighed for at aftørre toiletter før brug.